Returnare și schimb
FORMULAR - FORMULARUL DE RETUR ȘI SCHIMB poate fi descărcat AICI.
Important! Trebuie să trimiteți un „FORMULAR DE RETUR ȘI SCHIMB” completat odată cu comanda și să atașați documentul care atestă achiziția! (factură/chitanță fiscală emisă de curier)
- Fiecare utilizator are dreptul de a returna sau înlocui un produs în termen de 14 /paisprezece/ zile de la data primirii. Costurile de curierat vor fi suportate de utilizator.
Excepții: Filtrele purificatoare de aer nedeschise și alte articole de uz casnic NU POT fi returnate sau schimbate – din motive de igienă! -
Returnarea unui produs este permisă în următoarele cazuri:
- în cazul unui produs defect
- când produsul nu respectă specificațiile de pe site
- când articolul este diferit de cel comandat de client.
-
Pentru a returna sau schimba un produs, produsul trebuie:
-
să fie neutilizat și în starea în care a fost primit;
-
să fie în stare comercială;
-
să fie returnat în ambalajul în care a fost primit;
-
să fie însoțit de toate documentele însoțitoare, factură sau chitanță;
-
să fie bine ambalat.
-
CERERE DE SCHIMB
Dacă doriți să schimbați un articol din comanda dvs., vă rugăm să faceți următoarele:
Trimiteți o cerere de înlocuire și așteptați ca operatorul nostru să vă contacteze (în următoarea zi lucrătoare). Puteți contacta operatorul nostru la numărul de telefon furnizat.
NU returnați articolele pe care doriți să le schimbați!
Se recomandă schimbul unui articol cu un produs de valoare egală sau mai mare decât originalul. Dacă alegeți un produs de valoare mai mică pentru schimb, diferența de preț va fi salvată în contul dvs. sub formă de credit pe care îl puteți utiliza ulterior pentru cumpărături.
Schimburile se fac numai cu condiția ca eticheta și ambalajul suplimentar aplicate de magazinul online Maxsale.ro să nu fi fost îndepărtate.
SCHIMB
Echipa Maxsale.ro va pregăti o scrisoare de retur cu care puteți returna produsele. Vă rugăm să așteptați ca un curier să vă sune și să ridice expedierea de la dumneavoastră. După ce primim expedierea și ne asigurăm că aspectul comercial al mărfurilor este păstrat, vă vom trimite noua expediere cu produsele dorite.
Costul serviciilor de curierat în ambele direcții în cazul schimbului este în sarcina Clientului!
RETURNAREA UNUI ARTICOL
CERERE DE RETUR
Trimiteți o cerere scrisă pentru returnarea unui articol la un e-mail completând următoarele:
- Numărul comenzii dumneavoastră (îl veți găsi în e-mailul de confirmare a comenzii sau în profilul dumneavoastră dacă achiziționați ca utilizator înregistrat).
- Motivul returului.
- Indicați că doriți o rambursare integrală din partea noastră.
Sau trimițând următorul formular de anulare a achiziției online completat: HERE
RAMBURSARE
După ce primim produsele returnate, vă vom rambursa contravaloarea în următoarea perioadă:
Veți primi banii înapoi în termen de 30 de zile, rambursăm banii doar prin transfer bancar!
Tipul de produse returnate
La schimbul sau returnarea produselor achiziționate din magazinul online Maxsale.ro, trebuie îndeplinite următoarele cerințe:
Produsele NU TREBUIE să aibă ambalajul general deteriorat.
Produsele NU TREBUIE să aibă etichete și/sau accesorii rupte sau lipsă.
Produsele NU TREBUIE să fi fost supuse unor vopsiri și/sau prelucrări care modifică aspectul original al produsului.
Dacă un articol returnat de un client nu îndeplinește cerințele de mai sus, Maxsale.ro își rezervă dreptul de a-l returna clientului fără avertisment!
INFORMAȚII IMPORTANTE
Articolele prezentate în magazinul online Maxsale.ro sunt cu fotografii reale. Cu toate acestea, pot exista diferențe sau discrepanțe la primirea produsului. Depunem eforturi mari pentru a prezenta produsele cât mai realist posibil. Este de dorit ca, la returnarea produselor pentru schimb sau refuz, acestea să fie ambalate cât mai aproape de modul în care v-au fost trimise de către noi. În acest fel, șansele ca acestea să fie deteriorate în timpul transportului sunt reduse semnificativ. Comenzile livrate cu „Transport Gratuit” nu pot fi returnate din nou cu transport gratuit. Clientul trebuie să achite taxa de curierat în avans, iar costurile pe care furnizorul le-a plătit pentru transportul inițial al mărfii către client vor fi deduse din suma rambursată.
ANULAREA COMENZII
Orice client, fără motiv, poate anula o comandă primită de acesta în termen de 14 zile de la data primirii comenzii. Dorința dumneavoastră de a anula o comandă trebuie declarată în prealabil la adresa de e-mail menționată mai sus, indicând numărul comenzii (îl veți găsi în e-mailul de confirmare a comenzii sau în profilul dumneavoastră dacă faceți cumpărături ca utilizator înregistrat).
Comenzile anulate sunt trimise înapoi la adresa de la care au fost primite.
ALTE PREVEDERI
Proprietarii Maxsale .ro au dreptul de a modifica această Politică de Returnare și Schimb în orice moment, fără notificare prealabilă, iar noii termeni vor fi publicați pe această pagină. Această Politică de Returnare și Schimb se aplică magazinului online Maxsale.ro și clienților (cumpărătorilor) săi. După publicarea oricăror modificări ale termenilor și condițiilor, clienții sunt considerați automat a fi notificați și acceptă noii termeni.